בעקבות עליית הריבית "חיסכון לכל ילד" תפס תאוצה

עפר גדנקן No Comments on בעקבות עליית הריבית "חיסכון לכל ילד" תפס תאוצה

הביטוח הלאומי פתח בינואר 2017 תוכנית חסכון לכל ילד עד הגיעו לגיל 18 במטרה לאפשר לילד לצאת לחיים הבוגרים עם חיסכון כספי של עשרות אלפי שקלים. במסגרת תוכנית "חיסכון לכל ילד" המדינה מקצה 55 ₪ מדי חודש וההורים יכולים להגדיל את הסכום החודשי של החיסכון ב-55 ₪ נוספים מתוך קצבת הילדים. בדיקת שוק של תכניות "חיסכון לכל ילד" ב-9 בנקים מובילים על גובה ריביות החיסכון בתוכנית קובעת: בנק מרכנתיל במקום ה-1, במרבית אפיקי ההשקעה.

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בינואר 2017 הביטוח הלאומי פתח בתכנית חסכון לכל ילד עד הגיעו לגיל 18 במטרה לאפשר לו לצאת לחיים הבוגרים עם חיסכון כספי של עשרות אלפי שקלים שנצבר עבורו.

התוכנית מתבססת על הפקדה חודשית של 55 ₪ ע"י המדינה, כאשר להורים קיימת אפשרות להגדיל את סכום החיסכון החודשי ב-55 ₪ נוספים מתוך קצבת הילדים.

ניתן לפתוח את החיסכון בכל בנק ללא קשר בו מתנהל חשבונם של ההורים. ניתן לפתוח את תכנית החיסכון ב-6 אפיקי השקעה הכוללים מסלול ריבית קבועה, מסלול ריבית משתנה ומסלול ריבית צמודת מדד. התכנית מאפשרת לבחור אפיק השקעה  קבוע או לחילופין אפיק עם תחנת שינוי מסלול לאחר 5 שנים.

לתוכנית "חיסכון לכל ילד" יש יתרונות רבים. האחד, הפן החינוכי המתייחס לחינוך לחיסכון. השני, צבירה שוטפת של סכומים קטנים מאפשרת לאחר שנים להגיע לסכום חיסכון משמעותי.

החיסכון החודשי הוא בסכום סביר. ההתמדה בביצוע ההפקדות ותוספת הריבית שהפכה להיות אטרקטיבית לאור עליות הריבית האחרונות, הם שהופכים את החיסכון בהגיע הילדים לבגרות, לסכום משמעותי ונאה. בנוסף לחיסכון הנצבר, עם הגיע הילד לגיל 18 , הוא מקבל מענק בסך 500 ₪ ובמידה והוא ממתין עם התוכנית עד גיל 21, הוא מקבל מענק של 500 ₪ נוספים.

לרשות כל ילד בהגיעו לגיל 18 או 21, יעמדו אלפי שקלים שיוכלו לסייע לו בתחילת חייו הבוגרים. הסכום הנצבר יוכל לשמש אותו למימון חתונה, לימודים וכיו"ב.

לאחרונה תוכנית "חיסכון לכל ילד" הפכה לאטרקטיבית יותר עם עליות הריבית האחרונות במשק.

אין לראות במסמך זה ובמידע ו/או הניתוח הכלולים בו הצעה או ייעוץ לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים כלשהם או המלצה להשקעה באפיקים ספציפיים כלשהם. האמור בסקירה זו משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכי הסקירה למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במסמך זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור ומידע אחר, סקירה זו אינה מהווה אסמכתא ו/או אישור כלשהם למהימנות ולנכונות המידע. האמור לעיל אינו מהווה בשום צורה שהיא תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.


0 תגובות